Sari la conținutul principal Sari la căutare Sari la navigarea principală
Sustainability

Sustenabilitate la WEICON

Produse chimice și sustenabilitate –
este acest lucru într-adevăr posibil?

Afacerea noastră de familie care funcționează la nivel internațional fabrică produse chimice de peste 70 de ani. Menținem în funcțiune industriile din întreaga lume cu adezivii și etanșanții noștri, care sunt utilizați în producție, reparații, întreținere și service Dar, inevitabil și pe bună dreptate, se pune întrebarea: putem noi, în calitate de companie chimică, să acționăm în mod sustenabil?

Răspunsul nostru la această întrebare este cu siguranță da. În prezent, fiecare companie are responsabilitatea de a aborda în profunzime problema sustenabilității. Și fiecare companie poate lua măsuri, în limita mijloacelor de care dispune, pentru a permite generațiilor viitoare să aibă un viitor demn de a fi trăit.

Pe această pagină explicăm cum abordăm subiectul sustenabilității la WEICON. Vă dezvăluim ce măsuri mici și mari am luat pentru a trăi în mod rațional în prezent și cum inițiem noi dezvoltări pentru a contribui la conturarea unui viitor plin de speranță.

ann-katrin-weidling-weicon
„Orice companie care, în ziua de azi, încă mai crede că problema sustenabilității nu o privește nu a înțeles despre ce este vorba.“

ANN-KATRIN WEIDLING, DIRECTOR GENERAL AL WEICON

Ce facem noi

CO2-Kreislauf-Kompensieren-Reduzieren-Vermeiden

Sustenabilitatea: o viziune holistică

Acțiunea trebuie să fie ghidată de principiul durabilității și de o abordare holistică. Ce înseamnă acest lucru? Sustenabilitatea se bazează pe trei piloni de importanță egală: impactul asupra mediului, impactul economic și social. Cu ajutorul acestor piloni, companiile pot specifica liniile directoare pentru acțiuni durabile. Scopul acestora este de a asigura și de a îmbunătăți performanța de mediu, economică și socială a societăților.

Cele 3 fundamente ale sustenabilității

Orangener Balken in dem People steht

Diversitate și egaitate de șanse

La WEICON, ne bazăm pe puterea unei echipe diverse. Oameni din peste 20 de țări lucrează alături de noi, reflectând cultura deschisă a companiei noastre. Obiectivul nostru este să promovăm activ egalitatea de șanse – indiferent de origine, sex sau alegerile de viață. Promovăm modele flexibile de program de lucru, susținem un echilibru sănătos între viața profesională și cea personală și ne angajăm să consolidăm rolul femeilor în funcții de conducere. Timp de șapte ani consecutivi (2019-2025), am fost onorați de Focus-Business ca fiind unul dintre cei mai buni angajatori din sectorul întreprinderilor mijlocii și ne-am clasat printre cele mai bune companii industriale din Germania.

Bunăstare și siguranță

Bunăstarea angajaților noștri este o componentă centrală a culturii noastre organizaționale. Concentrându-ne pe EAT, MOVE, MIND și SAFETY, am dezvoltat un concept holistic de sănătate care promovează în egală măsură sănătatea fizică și mentală.

EAT: În bistroul nostru urban, oferim mese vegetariene sănătoase și variate – gustoase, hrănitoare și la prețuri accesibile.

MOVE: Încurajăm activitatea fizică prin cursuri de fitness, grupuri de alergare și peloton, un cabinet de fizioterapie intern și un abonament Hansefit accesibil.

MIND: Prin nilo, toți angajații beneficiază de acces digital la coaching, exerciții de meditație și programe de gestionare a stresului.

SAFETY: Echipamentele ergonomice, instruirea și cursurile de siguranță împotriva incendiilor asigură siguranța și bunăstarea la locul de muncă.

Formare și dezvoltarea carierei

WEICON acordă o mare importanță învățării continue și dezvoltării personale. Transmitem cunoștințele în mod eficient prin ateliere interne, sesiuni de formare specializate și programul nostru de formare la locul de muncă. Sprijinim activ tinerele talente în parcursul lor profesional – prin formare cuprinzătoare, programe de studii duale și oportunitatea de a dobândi experiență practică la nivel internațional. Promovăm comunicarea deschisă, o cultură puternică a feedback-ului și un mediu dinamic pentru învățarea continuă.

Implicarea socială

Ca întreprindere familială, ne asumăm responsabilitatea atât în cadrul companiei noastre, cât și în comunitatea mai largă. Din 2017, am sprijinit 17 organizații non-profit cu 34 de proiecte sociale în întreaga lume – de la programe educaționale în Uganda și inițiative de emancipare a fetelor în Tanzania până la sprijin pentru persoanele în vârstă din Germania. De asemenea, suntem implicați în cluburi sportive locale, campanii de mediu și inițiative culturale. Angajații noștri participă activ la acest angajament, deoarece pentru noi acțiunile durabile reprezintă un efort de echipă.
Grüner Balken in dem Planet steht

Gestionarea eficientă a resurselor

Conservarea resurselor începe cu acțiunile noastre de zi cu zi. Din 2018, suntem certificați ISO 14001 și implementăm activ managementul de mediu. Prin utilizarea energiei electrice ecologice, a sistemului nostru fotovoltaic, a iluminatului cu LED, a sistemelor inteligente de încălzire și răcire și a tratării moderne a apei, reducem consumul de resurse fosile. Prin digitalizarea proceselor noastre interne – cum ar fi stocarea facturilor fără hârtie și gestionarea automatizată a depozitelor – facem un alt pas către o mai mare durabilitate.
regenwasser-sammeln-zisterne

Protejarea climei

Am calculat în mod transparent amprenta de carbon a sediului nostru central din Münster și am redus-o prin măsuri specifice. În cazul în care emisiile rămân inevitabile, ne asigurăm că acestea sunt compensate. Suntem conștienți de responsabilitatea specială pe care o avem ca întreprindere față de generațiile viitoare și am acționat în consecință. Obiectivul nostru pe termen lung: contabilizarea și compensarea emisiilor la toate sucursalele noastre din întreaga lume.

nachhaltigkeit-weicon-massnahmen

Promovarea practicilor,durabile

Pentru noi, durabilitatea înseamnă: schimbarea practicilor cotidiene. De aceea ne concentrăm pe multe schimbări mici cu un impact mare – de la trecerea la baterii reîncărcabile pentru dispozitivele de introducere a datelor și utilizarea produselor din hârtie certificate FSC până la evitarea conștientă a cadourilor promoționale tradiționale. Urban Bistro oferă în principal preparate vegetariene sănătoase, accesibile și preparate din produse locale. Astfel, susținem alimentația sănătoasă în viața noastră profesională de zi cu zi.

Zwei Männer stehen vor einem E-Auto und laden es auf, der linke hält ein Fahrrad in der Hand

Promovarea mobilității sustenabile

Managementul mobilității corporative are ca scop reducerea fluxurilor de trafic și a emisiilor de CO₂. În acest scop, oferim angajaților noștri biciclete de serviciu, opțiuni flexibile de lucru la distanță, stații de încărcare electrică gratuite și multe alte beneficii. Numărul vehiculelor noastre electrice este în continuă creștere, la fel și entuziasmul pentru deplasările sustenabile. Oferind servicii complete de consultanță în domeniul mobilității electrice, facilităm tranziția și contribuim activ la protecția climei.

Blauer Balken in dem Profit steht
Ein Mann im blauen T-shirt steht im Lager und schaut auf ein Tablet

Etica și responsabilitatea organizațională

Pentru noi, comportamentul responsabil începe cu valori clare. Codul nostru de conduită stabilește standardele etice pentru interacțiunile noastre cu clienții, partenerii și colegii. Ca o companie certificată Fair Company, suntem lideri în ceea ce privește condițiile de muncă echitabile. Sistemul nostru de control intern și gestionarea activă a riscurilor ne asigură că acționăm întotdeauna în mod durabil, în conformitate cu legea și cu previziunea antreprenorială. Multe dintre acțiunile și ideile noastre sunt inspirate din proiectul național Ökoprofit, pe care l-am finalizat cu succes în 2020. Proiectul sprijină companiile cu expertiză în reducerea costurilor prin protecția mediului și a climei, conservarea resurselor și reducerea emisiilor de CO₂.

Satisfacția clienților și parteneriatele cu aceștia

Comunicăm îndeaproape cu clienții noștri și dezvoltăm soluții adaptate cu precizie nevoilor lor. Serviciile noastre de testare a adezivilor, instruirea practică privind produsele și consultanța personalizată – disponibile la fața locului sau în format digital – fac parte integrantă din portofoliul nostru de servicii durabile. Scopul nostru este de a construi relații pe termen lung bazate pe încredere, transparență și valori comune.

Ein Mann isoliert an einer Hauswand ein Kabel  mit der Green Line Abisolierzange No. 5 ab

Dezvoltarea unui portofoliu de produse sustenabile

Ne străduim să facem produsele și ambalajele noastre mai ecologice. Dezizolatoarele Green Line sunt fabricate din materii prime regenerabile în proporție de până la 97% și sunt produse folosind energie fotovoltaică. Deșeurile de producție sunt reciclate în timpul procesului de fabricație. Din 2020, folosim ambalaje reciclabile din carton în locul ambalajelor din plastic de tip blister, economisind astfel peste 6 tone de plastic în fiecare an. Green Tube, un cartuș din carton, reduce conținutul de plastic cu 80% și emisiile de CO₂ cu peste 50%. Soluțiile noastre de reparații și întreținere contribuie la prelungirea duratei de viață a mașinilor. În acest fel, promovăm activ conservarea resurselor, economia circulară și utilizarea mai durabilă a materialelor.

Mehrere Menschen sind in einem Schulungslabor und stehen um einen Tisch mit Produkten herum

Schimbul de cunoștințe

Sustenabilitatea este determinată de schimbul deschis și dialogul. De aceea, suntem implicați în rețele industriale, sprijinim inițiativele locale și împărtășim cunoștințele noastre prin forumuri și evenimente specializate. În cadrul companiei, încurajăm schimbul de cunoștințe prin traininguri, discursuri și formate bazate pe echipă. Împreună cu angajații, partenerii și clienții noștri, modelăm în mod activ transformarea către un sector industrial mai sustenabil.

Sustenabilitatea în acțiune – produse și procese

Raportul de sustenabilitate WE Care

Suntem încântați să vă prezentăm Raportul nostru de sustenabilitate 2024.

WEICON Nachhaltigkeitsbericht

Download here

Green Tube – noua soluție de ambalare

Reduce cantitatea de plastic cu 80 %, menținând în același timp aceeași calitate a produsului.



Vizitați această pagină

Unelte de dezizolare Green Line

O alegere mai sustenabilă, fără compromisuri în ceea ce privește calitatea.


WEICON Nachhaltigkeitsbericht

Vizitați această pagină

Neutralitatea emisiilor de carbon


Sediul nostru central din Germania este neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon - dar ce înseamnă mai exact acest lucru?

În general, o companie este considerată neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon dacă toate emisiile de gaze cu efect de seră pe care le produce sunt compensate de către o companie certificată de compensare a emisiilor de dioxid de carbon.

Înțelegem că compensarea voluntară a emisiilor inevitabile este esențială pentru combaterea schimbărilor climatice. Din acest motiv, Fokus Zukunft GmbH & Co KG a calculat impactul climatic al sediului nostru central din Germania în conformitate cu standardul GHG. Am furnizat în prealabil datele necesare pentru calcul. Prin achiziționarea de certificate de protecție a climei pentru anii 2022 și 2023, compensăm emisiile de gaze cu efect de seră pe care le producem. Prin aceste certificate, susținem un proiect hidroenergetic din Turcia, certificat sub conducerea VERRA pe baza Standardului de carbon verificat.

În viitor, am dori să efectuăm recertificări periodice pentru a ne îndeplini permanent responsabilitatea. Pe termen lung, ne propunem să înregistrăm emisiile noastre de CO2 la nivel mondial și să le compensăm și pentru toate filialele noastre.

Oricine dorește să știe ce este mai exact o amprentă de carbon, ce gaze cu efect de seră sunt incluse în calcul sau ce se întâmplă cu certificatele de CO2 după ce au fost achiziționate, va primi răspunsuri la aceste întrebări în această explicație detaliată.



wasserkraftprojekt


Proiectul hidroenergetic furnizează energie curată și la prețuri accesibile, creează locuri de muncă decente și creștere economică și contribuie la protecția climei prin eliminarea utilizării combustibililor fosili. Am ales Turcia ca locație din „motive personale“, deoarece aici avem propria noastră filială.



CO2-Kreislauf-Kompensieren-Reduzieren-Vermeiden

Ce ne rezervă viitorul

Acțiunea de dezvoltare durabilă nu este un element de pe o listă de lucruri de făcut, pe care îl puteți bifa la un moment dat. Acțiunea de dezvoltare durabilă este un proces care nu se termină niciodată.

Știm că nu suntem perfecți. Există încă multe provocări pe care trebuie să le abordăm pentru a crea o afacere și mai "verde".

Nu putem face minuni și să transformăm adezivul în bomboane, dar analizăm în mod constant implementarea diferitelor aspecte și procese de sustenabilitate. De exemplu, analizăm în prezent măsuri suplimentare de eficiență energetică în clădirile existente. Aceasta include utilizarea de noi tehnologii în ceea ce privește iluminatul, aerul condiționat, încălzirea etc. sau extinderea sistemelor noastre fotovoltaice.

Managementul dezvoltării durabile și al mediului este complex și necesită mult timp. Acesta este motivul pentru colegul nostru de la WEICON Henning Voß, ca membru al echipei noastre de management EHSC (Mediu + Sănătate + Securitate + Conformitate), se ocupă de acest subiect.

La WEICON, suntem mereu în mișcare și căutăm idei și soluții noi pentru a ne îmbunătăți în continuare acțiunile durabile. Aveți alte idei pe care credeți că ar trebui să le punem în practică?



Sustenabilitatea de la A la Z

Dacă doriți să aflați mai multe despre sustenabilitate - fie în general, fie în legătură cu WEICON - veți găsi o mulțime de informații în secțiunea noastră A-Z despre sustenabilitate. Aici explicăm, de exemplu, ce este amprenta de carbon a unei companii sau ce înseamnă Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite.

Anfangen (Start)

Să începem! Puteți face ceva greșit când vine vorba de protecția climei? De teama de a nu fi acuzate de "greenwashing", unele companii par paralizate și rămân ezitante în ceea ce privește măsurile de sustenabilitate, în ciuda bunelor intenții. Dar dacă nu faci nimic de teama de a nu face ceva greșit, cu siguranță faci ceva greșit!

Bilanț

Consumul nostru (cum ar fi consumul de energie sau de combustibil) este convertit în CO2 echivalent cu ajutorul factorilor de emisie. Această cifră este rezultatul bilanțului de emisii pe care se bazează strategia noastră de protecție a climei. O tonă de metan, de exemplu, reprezintă 25 de tone de CO2 echivalent.

Corporate Carbon Footprint (Amprenta de carbon corporativă)

Împreună cu Fokus Zukunft GmbH & Co. KG, am măsurat amprenta de carbon corporativă în Germania în 2022, pe baza Protocolului privind gazele cu efect de seră. Amprenta de carbon este divizată în Domeniile 1, 2 și 3. Domeniul de aplicare 1 include toate emisiile autogenerate (de exemplu, emisiile generate de arderea în propriile instalații). Domeniul de aplicare 2 include emisiile asociate cu energia achiziționată (de exemplu, energia electrică). Domeniul de aplicare 3 include emisiile provenite din serviciile furnizate de terți și din serviciile preliminare achiziționate (de exemplu, deplasările în interes de serviciu, consumul de hârtie etc.). Am încercat să ne calculăm amprenta de carbon în Germania cât mai cuprinzător posibil - emisiile din domeniul de aplicare 3 pot fi însă contabilizate doar parțial, deoarece nu cunoaștem sau nu putem influența toate procesele de-a lungul întregului lanț valoric.



Chemicals (Produse chimice)

Multe dintre produsele noastre se bazează pe substanțe chimice care le conferă proprietăți specifice, cum ar fi o putere de lipire ridicată sau o rezistență deosebit de mare la intemperii. Acordăm o atenție deosebită numeroaselor cerințe legale relevante pentru produsele noastre și le analizăm și evaluăm în continuare în conformitate cu propriile noastre standarde stricte - inclusiv în ceea ce privește compatibilitatea cu mediul.

Digitalizare

Multe companii și-au dat seama că digitalizarea proceselor poate reduce semnificativ emisiile de C02 în multe domenii. Am luat deja mai multe măsuri pentru a ne digitaliza procesele. De exemplu, am renunțat la utilizarea hârtiei pentru emiterea facturilor sau administrarea personalului. De asemenea, am digitalizat procesele din depozit și din procesul de expediere și am înlocuit multe evenimente față în față cu întâlniri digitale.

Employer branding (Branding-ul angajatorului)

Reducerea voluntară a emisiilor și compensarea emisiilor inevitabile crește gradul de conștientizare în rândul angajaților, furnizorilor și clienților noștri cu privire la modul în care folosim resursele. Poziționarea noastră ca angajator sustenabil este o parte integrantă a strategiei noastre de branding de angajator.

Fahrrad (Bicicletă)

Datorită ofertei noastre de închiriere de biciclete, angajații noștri se pot deplasa la locul de muncă fără poluare. Desigur, colegii care locuiesc departe sunt încă dependenți de mașină, dar multe persoane din Münster vin la serviciu cu bicicleta - așa cum se cuvine în orașul nostru prietenos pentru bicicliști.

International climate protection (Protecția internațională a climei)

Schimbările climatice sunt globale, deci nu contează în ce parte a lumii se compensează CO2. Protocolul de la Kyoto, care este obligatoriu în temeiul dreptului internațional, prevede că proiectele de protecție a climei care evită sau stochează emisiile de gaze cu efect de seră ar trebui să fie amplasate acolo unde sunt cele mai economice. Prin urmare, multe proiecte sunt realizate în țările emergente și în curs de dezvoltare, unde se urmărește, de asemenea, să se contribuie la îmbunătățirea situației economice, sociale și de mediu.

Junges (young) team (Echipa tineri)

La WEICON lucrează mulți tineri. Vârsta medie la sediul nostru din Germania este de 37 de ani. Nu este niciun secret că sustenabilitatea devine din ce în ce mai importantă, în special pentru generațiile tinere, și că aceasta joacă adesea un rol în alegerea angajatorului. Un motiv în plus pentru ca o companie să abordeze această problemă.

Klimaschutzzertifikate (Certificate de protecție a climei)

În general, o companie este „neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon” dacă emisiile inevitabile care dăunează climei sau gazele cu efect de seră sunt compensate prin proiecte de compensare certificate. Am achiziționat certificate de carbon pentru sediul nostru central din Münster pentru anii 2022 și 2023. În plus, vom efectua recertificări regulate în viitor și vom continua să promovăm protecția climei prin reducerea și evitarea emisiilor de CO2.

Kommunikation (Comunicare)

Faceți bine și vorbiți despre asta! Multe companii nu îndrăznesc să vorbească deschis despre măsurile lor de sustenabilitate de teama acuzațiilor de "greenwashing". Dar o comunicare onestă și transparentă poate ajuta la inspirarea altor companii și le poate încuraja să ia și ele măsuri.

Long-term (Pe termen lung)

Nu achiziționăm neutralitatea noastră în ceea ce privește emisiile de carbon în scopuri de marketing. Prin măsuri suplimentare de reducere și evitare a emisiilor de C02, dorim să arătăm că avem o contribuție serioasă și pe termen lung la protecția climei și la o lume în care merită să trăim mâine.

Messen (Târguri comerciale)

Ne-am redus participarea la târgurile comerciale, economisind astfel multe zboruri, nopți la hotel și kilometri parcurși cu mașina. În prezent, am redus prezența noastră la târgurile naționale la cele mai importante patru sau cinci târguri.

Nachhaltigkeitsziele der Vereinten Nationen (Obiectivele de dezvoltare durabilă ale Națiunilor Unite)

Organizația Națiunilor Unite a stabilit 17 obiective de dezvoltare durabilă. Obiectivele iau în considerare toți cei trei piloni ai sustenabilității (de mediu, economic și social) și includ lupta împotriva schimbărilor climatice. Aici puteți găsi mai multe informații despre cele 17 obiective Prin certificarea noastră ca întreprindere neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon, sprijinim un proiect de compensare în Turcia care include trei dintre obiectivele de sustenabilitate.

Quality (Calitate)

Acordăm cea mai mare importanță calității. Acest lucru înseamnă că acordăm atenție atât materialelor de înaltă calitate, cât și utilității produselor noastre. Nu includem în gama noastră produse care sunt deosebit de dăunătoare pentru mediu și nici produse care nu oferă niciun beneficiu tehnic suplimentar.

Reducere

Reducem impactul CO2 în multe domenii de-a lungul lanțului valoric. Măsurile noastre specifice de reducere a emisiilor de CO2 sunt explicate pe această pagină.

Spenden (Donații)

Din 2017 sprijinim organizații caritabile din întreaga lume. Printre acestea se numără asociații care militează pentru mediu și pentru bunăstarea oamenilor și a animalelor. Angajații noștri decid ce organizații vor fi sprijinite cu donațiile noastre.

Treibstoff (Combustibil)

Parcul nostru de vehicule necesită o cantitate mare de benzină și motorină. Acesta este motivul pentru care ne convertim treptat flota de vehicule din Germania la sisteme regenerative.

Umverpackungen (Umverpackungen -Reambalare)

Am retras ambalajele blister din plastic pentru gama noastră de scule la începutul anului 2020. De atunci, am ambalat uneltele noastre WEICON TOOLS în cutii de carton reciclabile, economisind astfel aproximativ șase tone de plastic în fiecare an. Citiți mai mult



Valori corporative

În calitate de companie, avem anumite valori care ne ghidează acțiunile noastre de zi cu zi. Pe lângă respect, deschidere, solidaritate, comunicare și fiabilitate, printre valorile noastre corporative se numără și responsabilitatea și sustenabilitatea. Acțiunile responsabile și sustenabile sunt foarte importante pentru noi, motiv pentru care continuăm să ne concentrăm acțiunile pe dezvoltarea durabilă, în plus față de măsurile pe care le-am luat până acum.

Vermeiden (Economisire)

Reducerea emisiilor de CO2 ar trebui să facă parte din orice strategie de sustenabilitate. Pentru că, chiar dacă compensăm o tonă de CO2 în altă parte în lume, aceasta rămâne o tonă de CO2. De aceea, examinăm și evaluăm în mod regulat procesele existente în cadrul companiei noastre pentru a afla dacă acestea pot fi optimizate în continuare din punct de vedere al sustenabilității.

Ganzheitlich (holistic)

Cei care iau în serios lupta împotriva schimbărilor climatice nu se bazează doar pe compensarea CO2 prin certificate climatice. Numai companiile care au o viziune holistică asupra celor trei piloni principali ai neutralității amprentei de carbon - adică economisirea, reducerea și compensarea CO2 - reușesc mai mult decât o simplă limitare a pagubelor..

Home office (Munca la distanță)

Lucrul de acasă face ca mulți dintre angajații noștri să nu mai fie nevoiți să se deplaseze la serviciu cu mașina, reducând astfel povara asupra mediului și, în plus, asupra portofelului.

ÖPNV (public transport)

În ciuda amplasării noastre într-o zonă industrială, suntem conectați direct la sistemul de transport public prin intermediul unei stații de autobuz din apropiere. În cadrul diferitelor asociații industriale, susținem în mod repetat, de exemplu, ca frecvența autobuzelor să fie extinsă în continuare pentru a face transportul public și mai atractiv.

People – Planet – Profit (Oameni - Planetă - Profit)

Acești termeni se referă la cei trei piloni ai sustenabilității. Cu ajutorul acestor trei piloni, la fel de importanți, companiile pot specifica liniile directoare pentru o acțiune de dezvoltare durabilă. Scopul este de a asigura și de a îmbunătăți în acest fel performanța de mediu, economică și socială a societăților.

Work-life balance (Echilibrul dintre viața profesională și cea privată)

Pentru noi, sustenabilitatea înseamnă, de asemenea, să acordăm o atenție conștientă oamenilor (resurselor umane), începând cu oamenii din compania noastră. De exemplu, ne asigurăm că angajații noștri beneficiază de un bun echilibru între viața profesională și cea privată.

Generația X, Y și Z

Când WEICON a fost fondată în 1947, problemele de mediu jucau un rol minor în cadrul multor companii. Noi nu am fost o excepție în această privință. Dar pentru următoarele generații Y și Z, subiectul sustenabilității capătă din ce în ce mai multă importanță - și la WEICON. Fiind ea însăși o "milenială", directorul general Ann-Katrin Weidling reprezintă a patra generație a afacerii noastre de familie. Pentru ea este extrem de important ca WEICON să contribuie în mod semnificativ la protecția climei.



Ziele (Obiective)

Acțiunea de dezvoltare durabilă nu este un element de pe o listă de lucruri de făcut, pe care îl puteți bifa la un moment dat, ci un proces continuu. Nu încetăm niciodată să ne stabilim noi obiective pentru a ne reduce emisiile de CO2 oriunde este posibil.

Subiecte similare